COVID-19 information

Find svar på de mest almindelige spørgsmål angående COVID-19

Hilti Frequently Asked Questions

Generelt

I Hilti tager vi COVID-19 meget alvorligt, og vores højeste prioritet er at sikre medarbejdere og deres familiers – såvel som kunder og samarbejdspartneres – sikkerhed.

Samtidig ved vi, at mange er afhænger af os for at holde hjulene i gang og sikre driften på byggepladser og i produktioner landet over.

Vores forretning fortsætter som førhen, men vi har iværksat nye sikkerhedsforanstaltninger, baseret på anbefalinger og retningslinjer fra den Danske Regering og Sundhedsmyndighederne.

På denne side finder du information om Levering og lager tilgængelighed, vores Hilti Butikker og Reperationer. 

Vi tager vores forholdsregler

  • Vi har implementeret foranstaltninger i alle vores butikker såsom ekstra rengøring, max 10 personer i butikkerne og tilgængelig håndsprit
  • Ved besøg i vores Hilti Butikker, opfordrer vi til at vores kunder bruger vores Click & Collect service via Hilti.dk så vi kan lægge varerne klar og minimere fysisk kontakt.
  • Vi afholder ikke møder i større grupper end 10 
     

Alle salgskanaler er åbne

  • Din lokale Account Manager er tilgængelig præcis som før. Ønsker du at minimere fysisk kontakt kan han eller hun kontaktes via telefon og mail.
  • Vores butikker er åbne med normale arbejdstider, og har fuld lagerbeholdning. 
  • Kundeservice er åben som normalt. Ring +45 44 88 80 80 eller e-mail
    dk-order@hilti.com
     for bestilling, ordre tracking og rådgivning.
  • www.hilti.dk kan du få svar på de fleste af dine spørgsmål, administrerer din værktøjspark og afgiver ordrer døgnet rundt.

Levering og lager tilgængelighed

Vil der opstå problemer med levering i forbindelse med COVID-19?

Vi levere størstedelen af vores ordrer til tiden og har ikke oplevet en markant indflydelse på vores lagerbeholdning, men der kan forekomme længere leveringstid på nogle leveringer pga. sikkerhedsmæssige forstaltninger.

Du kan stadig bestille gennem vores hjemmeside, i vores butikker, kundeservice eller hos din lokale Hilti Account Manager. 

 

Hilti Butikker

Kan jeg stadig besøge min lokale Hilti butik?

Alle Hilti Butikker vil fortsat være åbent. Dog opfordrer vi alle kunder til at bruge vores Click & Collect serice, således at vi minimerer unødig fysisk kontakt og ophold i butikkerne.

Reperationer

Tager I stadig imod reparationer?

Ja, vi tager stadig imod reparationer. 

Vores værksted fortsætter med at servicere, kalibrere og reparere værktøjer, men da vi befinder os i en usædvanlig situation, vil forsinkede leverancer være undtaget fra vores 3 dage eller gratis politik. Vi kan derfor ikke længere garantere at reparationen er færdig på 3 dage. 

 

Kontakt os

Hvordan kommer jeg i kontakt med Hilti?

Vores kundeservice er åbent hver dag fra 7 – 16 (Fredage 15.30). Du kan ringe til dem på +45 44888080

Du kan også kontakte vores butikker eller din lokale Account Manager. 

Del