Lagt i kurv
Lagt i kurv
Gå til indkøbskurv

KAN DU FORESTILLE DIG DETTE BLIVE REPERERET PÅ 1 DAG?

Her er hvad, der gør Hiltis værktøjsservice special.

WHAT MAKES THE HILTI TOOL SERVICE SPECIAL.

Hej! Mit navn er Om, og jeg er ny Services Produkt Manager i Hilti Northern Europe Region. Da jeg er ny i min rolle, og dette er min første blog, vil jeg gerne dele med dig, hvad der helt klart overraskede mig mest ved Hiltis værktøjsservice.

Forstil dig din bil. Selvom at de fleste af os har sørget for at forsikre vores bil, så er det uundgåeligt at undgå ulykker og sammenbrud. Det værste ved det er, at det altid sker, når forsikringen er udløbet, hvorfor man kan ende op med at skulle betale store beløb for at få den repereret.

Heldigvis er dette ikke tilfældet med Hilti værktøj. Hilti tilbyder gratis reparationer i op til en to års reparationsgarantiperiode, som almindeligvis er kendt som 'omkostningsperioden', hvor vi indsamler, reparerer og retunerer værktøjet, normalt indenfor 3 dage.

 

Så langt så godt. Men jeg vil vædde med, at du så tænker: hvad sker der, når den 2 årige periode er slut? Nu skal du høre, Hilti har naturligvis også tænkt over dette.  

Når værktøjet ikke længere er under garantien, tilbyder Hilti 3-dage-eller-gratis-servicen, hvilket er et løfte om, at hvis ikke dit værktøj er repareret efter 3 dage, så er omkostningerne på Hiltis regning.

Så, hvad er ‘3 dage eller gratis' servicen?

Hilti guarantees a 3-days repair service or the repair cost is borne by the company.

Som navnet antyder: hvis dit værktøj går i stykker garanterer Hilti en 3-dages reparationstjeneste, ellers betaler virksomheden alle omkostningerne der hetil er forbundet. Faktisk tager det kun 1 dag at reparere værktøjet, de 2 andre dage er sat af til afhentning og aflevering. Lyder det for nemt? Måske.. Men når reparationsopkaldet er fortaget, værktøjet er afhentet og leverert til reparationscenteret, skal værktøjet åbnes til analyse, derefter skal dele udskiftes eller repareres, så samles værktøjet, derefter testes det, og så testes det igen, rengøres, pakkes, sendes ud til levering... Stadig nemt? Måske ikke. Men i Hilti tror vi på at skubbe grænserne for, hvad der er muligt. Af denne grund tror vi heller ikke på, at nogle af vores konkurrenter nogensinde kan kan matche vores 3-dage-eller-gratis løfte.

Hvorfor er denne service så speciel?

Hilti takes all this stress away because we all know that time is money and that matters to all of us!

Det kan være stressende, når dit værktøj bryder sammen. For det første mærker du en frustartion, da du ved, det vil medføre driftstop og forsinkelser på projektets tidslinje. For det andet skal du bruge tid på at undersøge, hvad det konkrete problem er for, at du kan panlægge en reparation. Endelig skal du bruge penge, men ikke kun på at få det repareret og så på at sende det til producentens servicecenter. Hilti fjerner alt den stress fra dig, fordi vi alle sammen godt ved, at tid er penge, og det selvfølgelig betyder noget for os alle!

Hvad er fordelene ved denne service?

We are constantly looking for more time and we know how precious time could be. Time does not wait and Hilti is never late, well almost!

Der er flere fordele som både forbedrer produktiviteten og rentabiliteten. For at overskueliggøre dem har jeg sorteret dem i tid og pris.

Tid: Vi forsøger hele tiden at anskaffe os mere tid, og vi ved, hvor dyrebar tid kan være. Tiden venter ikke på os, og Hilti er aldrig for sent, eller næsten! Læs videre...

  • Maksimal downtime på 3 dage: Værktøj er en af de vigtigste ressourcer på en byggeplads, og hvis det kun drejer sig om 3 dage, er der mange andre jobs, som medarbejderne kan fokusere på. Er 3 dage for længe? Hilti har en service, hvor du kan få gratis låneværktøj, hvilket betyder at du ikke engang behøver at vente de 3 dage på at få lov til at arbejde videre.
  • Afhentning og levering: Du skal ikke bekymre dig om at skulle aflevere eller afhente dit værktøj. Du kan bare ringe til Hilti og fortæl om din reparation, så tager de sig af det logistiske og omkostningerne. Når du ringer til Hilti, så bevsares dit opklad inden for 9 sekunder (i gennemsnit), og du vil få fornøjelsen af at tale med en person og ikke en robot i den anden ende af rørert.
  • Gå ikke på jagt efter detaljerne på dine indkøbsordre: Normalt når et værktøj går i stykker skal du lede hele din indbakke igennem for at finde indkøbsordren og referencenummeret, men når det drejer sig om et Hilti-værktøj, så er serienummeret nok information til, at du kan rapportere om en reparation. Du behøver heller ikke at registrere et værktøj, når det har ret til granti.
  • Ingen reparationskvotering: At generere en reparationsnotering kan tage mange dage, når værktøjet skal demonteres og analyseres. Hilti har et maksimumsbeløb når det omhandler reparationsomkostningerne, så du kan roligt sende dit værktøj afsted uden, at du skal være bekymret for, hvor meget det i sidste ende kommer til at koste dig.

Please enter alternative text here (optional)

Omkostninger: Der er mange service, der ikke direkte er synlige, men som bidrager væsentligt til din rentabilitet/profitability.Se hvordan Hiltis værktøjs service kan have en vigtig rolle for tallene på bundlinjen.

  • Produktionsfejl: Det er meget sjældent, at Hilti-værktøj har en fabrikationsfejl, men hvis det sker, så har Hilti en levetidsgaranti for produktionsfejl.  
  • Ingen omkostningsperiode - reparationsgaranti: Denne garanti er op til 2 år, og det er den bedste i sin klasse, da den både omfatter slid på værktøj, men også batterier og opladere. Denne periode kan forlænges i op til 5 år.
  • Reparationsomkostninger: Når reparationsgarantien er overstået garanterr Hilti en omkostningsgrænse for alle fremtidige reparationer, hvilken svarer til 40 % f prisen på et nyt værktøj. Dette eliminerer den høje reparatiosomkotning.
  • Reparationskvalitet: Ville du ligge søvnløs, hvis du netop havde betalt for at få dit værktøj repareret, og det så bryder sammen igen? Hvis dette scenerie opstår inden for 3 måneder efter din repartion, tilbyder Hilti at betale reparationen igen.

Med alt del, som Hilti tilbyder, håber jeg også, at du bliver glædeligt overrasket over den service, som Hilti leverer som en standard på vores værktøj.

Hos Hilti tager vi hånd om din virksomheds succes. At minimere spildetiden og omkostningerne ved reparationen af dit værktøj i løbet af des levetid synes vi er de to vigtigste faktorer ved værktøjs eftersalgsservice. Selvom jeg er ny i min rolle, så er jeg overbevist om, at Hilti leverer den bedste service i sin klasse. I mere end 95 % af de tilfælde, hvor Hilti får værktøj til reparation, reparaeres det inden for 3-dages perioden. Når det sker, at vi ikke når det, så ved du i det mindste, at du ikke skal betale for reparationen, og du får det gratis!
 

Del

Log in to proceed
Brug for hjælp? Kontakt os
Tilmeld dig nu
Kontakt os
Kontakt os