Jeg nævnte til at starte med, at flere nye kunder nævner, at Hilti er de dyreste, og folk har helt ret - hvis vi altså blot ser på købsprisen, hvilket også er den største fejl, man kan gøre. Vi ved nemlig, at de fleste omkostninger kommer efter selve købsdatoen.
Spørg dig selv en gang; (1) Har du prøvet at betale for en reparation under ”garantiperioden”? (2) hvad koster nedetid hvis værktøjet er til reparation i 1-2 uger? (3) hvad koster det i arbejdstid, at hente og bringze værktøj før og efter en reparation? (4) hvad koster det i tid og grå hår at diskutere om din reparation er dækket af garantien eller ej? Husk altid at medregne alle disse indirekte omkostninger når du køber dit værktøj! Der er desværre mange omkostninger, som vi tit overser, og først rammer dig senere.
Dette er uoverskueligt, og det forstå vi udmærket. Hilti kan hjælpe med dette overblik, så du fremover træffer valg hvor ikke kun indkøbsprisen er medregnet, men også alle dine indirekte omkostninger. Spar på kræfterne og lad Hilti hjælpe dig. Se mere her
Få mere viden om Hilti’s værktøjsservice her, eller kontakt en af vores konsulenter, kundeservice, Hilti Store medarbejdere – vi er alle klar til at hjælpe dig!