Lagt i kurv
Lagt i kurv
Gå til indkøbskurv

Vigtig meddelelse

Bestilling online, i butikker eller via telefon vil ikke være tilgængelig fra 23. til 25. november

Vi opgraderer vores system fra fredag den 23. november kl. 24:00 til søndag den 25. november kl. 24:00. 

I denne periode vil bestilling online, via telefon, i butikker og alle online services ikke være tilgængelige, og der vil ikke være lager- eller reparationsbevægelser før den efterfølgende mandag den 26. november. 

Vi anbefaler, at du indsender din ordre så hurtigt som muligt.   

Alle systemer vil være i drift igen fra mandag den 26. november.  

Image alt text (optional)

Hvordan hjælper vi dig, når du ikke kan afgive ordrer?

Kundeservice

Du vil kunne kontakte Kundeservice som sædvanlig inden for vores normale åbningstider. Vores team vil være klar til at besvare forespørgsler og modtage ordrer, men vær opmærksom på, at de ikke vil blive behandlet før mandag den 26. november.  

På grund af antallet af opkald, som vi forventer den dag, anbefaler vi, at du prøver at planlægge rundt om denne dato for at undgå lange ventetider. 

Ring: 44 88 80 80   

Stores

Din lokale Hilti Store vil desværre være lukket i denne periode, men er åben som normalt mandag d. 26. november.

Website og App

Du vil stadig kunne finde produktoplysninger og downloade dokumenter på Hilti.dk. Bemærk venligst, at du ikke vil kunne logge ind på din konto i denne periode.

Hilti Mobile App vil være offline.

Begge systemer vil være i drift igen mandag d. 26. november.

Sales Rep Icon

Salgsrepræsentant

Du vil kunne kontakte din lokale Hilti konsulent som sædvanligt inden for vores normale åbningstider, men de vil ikke kunne behandle ordrer før mandag d. 26. november.

Ofte stillede spørgsmål

Sp.: Hvorfor opgraderer vi systemet?

Sv.:  Vi bruger gammel software, som SAP ikke længere understøtter, og opgraderingen vil gøre systemet mere alsidigt, så vi kan udvikle bedre og hurtigere løsninger, der udnytter cloud-baseret teknologi.

Sp: Hvad opgraderer vi til?

Sv.: Det nye system bliver S/4 HANA

Sp.: Hvis jeg har et vigtigt behov til den 23. november, kan jeg så stadig afgive en ordre?

Sv.: Hvis du forsøger at afgive en ordre hos vores kundeserviceteam den 23.  november, vil behandlingen af den blive udsat til den følgende mandag den 26.  november. På grund af antallet af opkald, som vi forventer den dag, anbefaler vi, at du mest muligt prøver at planlægge rundt om denne dato for at undgå lange ventetider.

Sp.: Hvad er sidste tidspunkt for ordrer?

Sv.: Sidste tidspunkt for ordrer den 22. november er kl. 16:00. Hvis du skulle forsøge at afgive en ordre efter dette tidspunkt, vil behandlingen af den blive udsat, indtil systemet er oppe at køre igen den efterfølgende mandag.

Sp.: Hvad sker der med min ordre, hvis jeg afgiver den på hjemmesiden den 23.  november?

Sv.: Den 23.   november vil ordrefunktionen på websitet ikke være tilgængelig. Vi anbefaler, at du prøver at planlægge at afgive ordrer dagen før eller den efterfølgende mandag den 26.  november. Selvom websitet ikke vil kunne behandle transaktioner, vil der stadig være produktinformation til brug i forbindelse med planlægning og undersøgelser.

Sp.: Hvad sker der med EDI-ordrer (B2B)?

Sv.: Ordrer via EDI-systemer vil blive behandlet, så snart systemet er oppe at køre igen mandag den 26.  til afsendelse den efterfølgende dag.

Sp.: Hvad sker der med min ordre, hvis jeg afgiver den hos min Account Manager den 23.  november?

Sv.: Behandlingen vil blive udsat, indtil den kan blive behandlet, når systemet er oppe at køre igen mandag den 26.  november

Sp.: Hvornår vil jeg kunne afgive ordrer igen?

Sv.: Hilti-websitet, Hilti Stores, Kundeservice og din Account Manager vil være klar til at modtage ordrer som normalt mandag den 26.  november

Sp.: Hvad sker der, hvis jeg bliver nødt til at sende værktøj til reparation?

Sv.: Reparationsordrer vil ikke blive behandlet eller afsendt den 23.  november, men du kan få adgang til en reparationsservice på flere forskellige måde både før og efter systemændringen.

 

  • HILTIS HJEMMESIDE: Funktionen til reparationsbestilling på websitet vil kun være utilgængelig fra den 23.   til den 25.  november. Hvis du logger på mandag den 26.  november, skulle du kunne bestille reparation som normalt.  www.hilti.dk
  • HILTI CONNECT: Funktionen til reparationsbestilling i Hilti Connect App vil kun være utilgængelig fra den 23.   til den 25.  november. Hvis du logger på mandag den 26.  november, skulle du kunne bestille reparation som normalt. 
  • HILTI STORE: Hilti Stores vil være lukkede den 23.  november. Du er velkommen til at aflevere dit værktøj til reparation dagen før, blot du gør det inden 16:00. Alternativt kan du aflevere dit værktøj i butikken til reparation den følgende mandag den 26. november. Find din nærmeste Hilti Store her: www.hilti.dk/stores
  • KUNDESERVICE: Hvis du har et presserende behov den 23.  november, vil vores kundeserviceteam være tilgængeligt for manuel behandling af reparationsordrer, men på grund af antallet af opkald, som vi forventer den dag, anbefaler vi, at du mest muligt prøver at planlægge rundt om denne dato for at undgå lange ventetider.

 

Sp.: Vil der stadig være garanti for, at min reparation returneres inden for tre dage?

Sv.: Den 23.  november vil der ikke være lagerbevægelser, heller ikke på reparationsordrer. På grund af denne afbrydelse vil vi ikke kunne garantere 3 dages reparation, men vi vil bestræbe os på at returnere repareret værktøj så hurtigt som muligt.

Del

Kontakt os
Kontakt os