HILTI B2B E-PROCUREMENT

Automatiser din Purchase-to-Pay-proces med Hilti

Hilti B2B e-procurement

Hilti B2B eProcurement forbinder vores Hilti systemer direkte med dit eget.

Vi tilbyder et stort udvalg af løsninger, der automatiserer din indkøbsproces fra tilbud til fakturering – det hjælper med at accelerere din ordrecyklus, forenkle administrative opgaver og opnå hurtigere levering af dine produkter.

HVORDAN FUNGERER HILTI B2B EPROCUREMENT

Vi tilbyder flere måder at forbinde din e-procurement-proces med Hilti på.

DATAUDVEKSKLING

Direkte EDI-forbindelse

Electronic Data Interchange (EDI) er en direkte forbindelse mellem dit system og Hilti. Den er særligt nyttig, hvis du ofte handler hos Hilti.

EDI understøtter flere transaktioner, inklusive Order, OrderResp, ShipNote og Invoice. Det fås også i flere forskellige formater, såsom SNSI, X12, cXML og iDoc.

Digitale økosystemer til indkøb

Digitale økosystemer til indkøb letter forbindelsen mellem vores systemer hos Hilti og dit eget. De giver en hurtig vej til forbindelse, hjælper dig med at administrere din purchase-to-pay-proces på én platform og giver flere muligheder for indkøb, lige fra e-markedsplader til EDI.

Hos Hilti arbejder vi med et stort netværk af partnere for digitale økosystemer til indkøb, både lokalt og internationalt, inklusive Ariba®, SciQuest®, SupplyOn, Symbrio, GHX, OSN og Hubwoo. Vi tilføjer konstant nye partnere, så du kan komme i forbindelse med os via dit foretrukne økosystem.

E-mail-bestilling

Hvis du foretrækker at bestille via e-mail, kan vi også accelerere din bestilling ved at konvertere din e-mail til en automatiseret ordre.

DATASOURCING

Punchout/OCI-link til Hiltis websted

Hvis du vil købe direkte fra Hilti Online, kan vi oprette forbindelse til dit system med Punchout/OCI. Dermed overføres din Hilti indkøbskurv direkte til dit indkøbssystem, så indkøbet bliver lettere.

eKatalog

Du kan også få et tilpasset skræddersyet produktkatalog med dine nettopriser i de mest populære formater, såsom MS Excel, BMEcat, XML etc.

SÅDAN HJÆLPER VORES B2B INDKØB MED AT FORBEDRE PRODUKTIVITETEN

Hilti B2B e-procurement

Vores B2B eProcurement-løsninger er udviklet til at forenkle administrative processer fra tilbud til fakturering:

• Produktivitet og reducerede omkostninger
Afgiv indkøbsordrer direkte i dit eget system, uden at det er nødvendigt at ringe eller sende en e-mail eller en fax. Fakturaer oprettes automatisk og parres med levering og indkøbsordrer.

• Gennemsigtige udgifter
Der er intet behov for tilbud – produktinformation og dine priser er straks tilgængelige.

• Udgiftsstyring
Organiser din proces for at se og spore dine udgifter.

• Kontrol
Få hjælp til at få større kontrol over dine indkøb og din faktureringsproces.

• Ordrecyklus
En integreret Procure-to-Pay (P2P)-proces kan hjælpe med at accelerere din ordrecyklus.

FÅ MERE INFORMATION OM E-PROCUREMENT-LØSNINGEN

Hvis du ønsker hjælp til at finde den bedste løsning til din virksomhed, kan du kontakte dit lokale Hilti team. Vi står altid klar til at hjælpe

Har du nogle spørgsmål?

DET SIGER VORES KUNDER OM HILTI B2B E-PROCUREMENT

Elektronisk indsendelse af ordrer reducerer fejl og accelererer ordrebehandlingen

"Rollins- og Hilti EDI-integrationen gennem Ariba-netværket gav os store fordele i indkøbs- og faktureringsprocesserne. Vores skræddersyede Hilti eCatalog på Ariba gør det let for os at gennemse Hiltis produktportefølje og opnå gennemsigtige priser, inden vi afgiver ordrer. Elektronisk indsendelse af ordrer reducerer fejl og accelererer ordrebehandlingen. EDI-ordrebekræftelser og meddelelser om forsendelse forbedrer vores sporing og synlighed i forsyningskæden. Endelig reducerer EDI-fakturatransmission dramatisk arbejdsbyrden for vores AP-afdeling ved at eliminere behovet for manuel behandling, reducere afstemninger, spare papir og hjælpe med at accelerere gennemførelse af betalinger."

Barbara Peek, Manager of Supplier Relationships, Procurement Services, Rollins Inc.

"eB2B-kommunikation er en af de vigtige funktioner mellem Hilti og The Home Depot. Muligheden for at sende og modtage indkøbsordrer gennem elektronisk dataudveksling eliminerer behovet for manuelle ordreindtastninger, reducerer fejl, forhindrer tab af PO'er og accelererer den overordnede ordrebehandling og præcision. Meddelelsen om forsendelser underretter The Home Depots butikker om indgående forsendelser og reducerer antallet af telefonopkald til Hilti vedrørende leveringsoplysninger. Elektronisk fakturering eliminerer behovet for papirfakturaer og reducerer behandlingstiden for betalinger til Hilti. Velfungerende EDI-processer resulterer i markant forbedret effektivitet og reducerede omkostninger over tid."

Stan Dudka, Associate Merchant — Tool Rental, The Home Depot

Del

Kontakt os
Kontakt os