Lagt i kurv
Lagt i kurv
Gå til indkøbskurv
Hilti tool service center

Hilti Værktøjsservice

Enestående dækning af alt dit Hilti-værktøj og reparationstid på kun 3 dage

Hilti tool service center

Alt dit Hilti-værktøj er dækket af vores 20-års fabriksgaranti. Værktøj repareres eller udskiftes altid gratis, hvis det går i stykker som følge af materiale-eller produktionsfejl.

I de første 2 år efter købsdato reparerer eller udskifter vi dit Hilti-værktøj gratis og uden spørgsmål. Dette gælder også for batterier. Herefter er reparationsomkostninger af maskiner begrænset på maks. 40% af basiskundepris.

Derudover lover vi en hurtig håndtering: Hos Hilti reparerer og rengør vi dit Hilti-værktøj i løbet af 3 dage. Vi afhenter det endda på din byggeplads og returnerer det til dig uanset hvor du befinder dig i Danmark. Alt Hilti-værktøj er allerede registreret hos os, så der er ikke behov for købsdokumentation, kvitteringer eller lignende. Du skal blot kontakte os enten online eller via telefon – så klarer vi resten!

Vi gør opmærksom på, at vores Hilti Værktøjsservice-vilkår som beskrevet nedenfor er gældende.

Skal dit Hilti-værktøj serviceres?

 

Vilkår af Hilti Værktøjsservice

1. Vores servicekoncept

Hvis der opstår en defekt på et Hilti-værktøj, håndterer Hilti det altid hurtigt, professionelt og i op til 2 år efter købsdatoen helt uden beregning.

Efter denne 2-årige periode fortsætter Hilti med at bevise kvaliteten af vores produkter ved at sætte en grænse for, hvad en reparation maksimalt kan koste. Denne begrænsning af reparationsomkostningerne gælder i hele værktøjets levetid.

Hilti giver dig tilmed livstids fabriksgaranti på fabrikationsfejl. Det er ikke kun betryggende at vide – det er også unikt i branchen!

 

2. Vi lover hurtig håndtering

Vi returnerer dit værktøj indenfor tre hverdage, ellers er reparationen gratis. Reparationer som returneres efter mere end 3 dage og er udenfor den omkostningsfrie periode, er uden omkostninger for dig. Dette er vores 3 DAGE ELLER GRATIS-løfte til dig!

For at løftet om hurtig håndtering skal være gældende, så skal reparationsordrer gives til Hilti via vores kundeservice eller online, og værktøjet skal være klar til øjeblikkelig afhentning. Værktøj, som indleveres i en Hilti Store afhentes den efterfølgende arbejdsdag. Dag 1 for løftet om hurtig håndtering er altid dagen, hvorpå værktøjet afhentes af Hilti. Hiltis første forsøg på at tilbagelevere værktøjet til dig regnes som den sidste dag i løftet om hurtig håndtering.

Alt værktøj skal sendes enkeltvis til Hilti, så dette kan spores ud fra værktøjs- og serienummer. Løftet om hurtig håndtering gælder ikke for flere værktøjer, som pakkes og sendes samlet til Hilti i én kasse, medmindre Hilti ved reparationsordretidspunktet informeres om, at flere værktøjer vil blive sendt samlet i én kasse.

 

3. Ingen reparationsomkostninger i op til 2 år

I en indledende periode på to år regnet fra datoen, hvor værktøjet blev købt fra Hilti, ydes alle eventuelle reparationer til kunden uden beregning. I sådanne reparationer indgår:

  • Afhentnings- og transportomkostninger
  • Arbejdstidsomkostninger
  • Defekte og slidte dele
  • Service, når dette angives af serviceindikatoren på værktøjet
  • Funktionskontrol, justering og sikkerhedskontrol
  • Returtransport

For værktøj med NiCd/NiMH-batteriteknologi og krudtdrevet heavy-duty-boltepistol DX 860 gælder en omkostningsfri periode på 1 år.

For diamantsystemer med driftstimetæller er reparationsomkostningsgrænsen 2 år eller 200 driftstimer (afhængigt af hvad der kommer først).

 

4. Begrænset reparationsomkostning

Efter udløbet af den 2 års omkostningsfri periode sætter Hilti en reparationsomkostningsgrænse, som gælder for hver reparation i hele værktøjets levetid.

Ved reparationer som udføres efter den udløbne omkostningsfri periode, kan kunden maksimalt afkræves 40% af basiskundeprisen for et tilsvarende nyt værktøj. Hvis reparationsomkostningen er lavere end denne grænse, betales kun de faktiske omkostninger. Den maksimale reparationsomkostning kan ses på www.hilti.dk på tidspunktet for reparationen.

Reparationsgarantiforlængelse: I op til 3 måneder efter en betalt reparation gælder samme omkostningsfri service, som på et nyt værktøj.

Den begrænsede reparationsomkostning gælder for hele værktøjets levetid, forudsat at alle reparationer udføres af Hilti. Vi gøre opmærksom på, at batterier ikke er omfattet af reparationsomkostningsgrænsen.

 

5. Fabriksgaranti

Hilti reparerer eller udskifter uden beregning og i hele værktøjets levetid alt værktøj, som har defekter som følge af materialefejl eller produktionsfejl, så længe værktøjet er blevet serviceret af Hilti og i henhold til Hiltis retningslinjer.

 

6. Undtagelser og øvrig information

Alt tilbehør er undtaget, derudover er kolber og stopringe til skudmontageværktøj og filtre til støvsugere og benzinkapsave ikke dækket af Hilti Værktøjsservice. Reparations- eller udskiftningsomkostninger af disse sliddele er på kundens regning.

Startdatoen for alle garantier er datoen for leveringen af værktøjet til kunden fra Hilti.

Værktøj, som ikke anvendes til det tilsigtede formål i nøje overensstemmelse med brugsanvisningen og andre anvisninger fra Hilti, er ikke omfattet af Hilti Værktøjsservice.

Reparationsomkostningsgrænsen og 3-måneders reparationsgarantiforlængelse omfatter ikke batterier og ladere. Disse vil ombyttes fremfor at blive repareret indenfor den omkostningsfri periode på 2 år.

Diamantværktøj udsat for frostskader omfattes ikke af Hiltis Værktøjsservice.

Der gælder de følgende undtagelser i forhold til vores 3 DAGE ELLER GRATIS-løfte:

  1. Målerobotstation (POS), tungt diamantværktøj (DS-værktøj), mineværktøj (TE MD)
  2. Specialudstyr og -varer eller -dele, som ikke findes på standardlisten
  3. Værktøjsreparationer, som kræver afklaring eller godkendelse fra kunden for at fuldføre reparationen
  4. Værktøj, som er blevet returneret til Hilti med anmodning om reparationstilbud
  5. Leverancer, som nægtes, afvises eller omplanlægges af kunden
  6. Værktøj, som skal fragtes som farligt gods, herunder litiumbatterier over 100 Wh
  7. Reparationer som afhentes hos kunden af en tredjepart eller en Hilti-medarbejder uden instruks fra Hilti
  8. Værktøj, som ikke er blevet solgt af Hilti Danmark A/S eller ikke er blevet solgt over en defineret periode
  9. Produkter eller dele, som Hilti ikke har tildelt et serienummer
  10. Leverancer, som er forsinket af en force majeure-hændelse
  11. Bundtvis levering af over 10 stykker værktøj fra én kunde pr. arbejdssted ad gangen
  12. Dage hvor vores reparationscenter ikke er åbent på grund af ferie, helligdage eller andre særlige lejligheder
  13. Leverancer til ikke-brofaste øer

Hiltis standardvilkår og betingelser er gældende.

HVOR HURTIGT KAN JEG FÅ MIT VÆRKTØJ REPARERET?

Lynhurtigt – 3 dage eller gratis

  • Vi planlægger med én dag til indgående levering, én dag til reparation og én dag til udgående levering.
  • Vi tilbyder afhentning og levering uanset hvor du befinder dig, takket være vores stærke partnerskaber med pålidelige fragtmænd.
  • Vores dygtige Hilti medarbejdere udfører reparationerne.
  • Vi bruger kun vores egne Hilti reservedele.
  • Vores Hilti Værktøjsservice-vilkår er gældende.

HVAD KOSTER MIN VÆRKTØJSREPARATION?

Unik dækning - fuld kontrol

To års gratis reparation eller udskiftning

  • I tilfælde af nedbrud reparerer eller udskifter vi dit Hilti værktøj gratis i to år efter købsdato. Det omfatter sliddele, gratis afhentning og levering.
  • Når den 2-årige garanti udløber betaler du for reparationer, men maksimalt 40% af standardsalgsprisen.

Tre måneders garanti på reparationer

  • I tilfælde af nyt nedbrud reparerer eller udskifter vi dit Hilti værktøj gratis i tre måneder efter din sidste fakturerede Hilti reparation. Det omfatter sliddele, gratis afhentning og levering.

Fabriksgaranti

  • Alt værktøj er dækket af vores fabriksgaranti – værktøj repareres eller udskiftes gratis, hvis det går i stykker som følge af materiale- eller produktionsfejl, så længe reservedele er tilgængelige.


Kontakt Hiltis kundeservice eller din Hilti konsulent og få flere oplysninger. Vi hjælper med glæde altid på byggepladsen, online og over telefonen.

SÅDAN HJÆLPER VORES VÆRKTØJSREPARATION DIG MED AT SPARE TID

Enkelt – du skal blot kontakte os, så klarer vi resten

Bare ring til kundeservice på 44 88 80 80, send en e-mail til dk-order@hilti.com eller bestil reparationen online og vi tager os af resten - lige fra afhentning til levering på din ønskede byggeplads.

  • Købskvittering er ikke nødvendig
  • Hurtig og pålidelig forsendelse

Ring endelig til os hvis du har nogle spørgsmål. Vi er til for at svare på dine spørgsmål - uanset hvor du er.

Tag en virtuel 360-tur rundt i vores værksted.

Hilti fleet management

FLEET MANAGEMENT MED HILTI

Se hvordan Fleet Management kan hjælpe din virksomhed med at administrere dit værktøj

Mere information
Hilti ON!Track asset management

ON!TRACK VÆRKTØJSSTYRING

Find ud af mere om Hiltis løsning til sporing af alt dit værktøj og alle dine aktiver i virksomheden

Mere information

Del

Kontakt os
Kontakt os