Tilmelding til Leverandørservice

Bevar overblikket og undgå unødvendigt papirarbejde

LeverandørService er en nem og automatisk betalingsmetode, som du sikkert kender som PBS fra dine private konti. Ved tilmelding til LeverandørService trækker Hilti Danmark A/S uden omkostninger automatisk sit tilgodehavende direkte fra kontoen i din virksomheds pengeinstitut.

Senest tre dage før hver betaling sender vi en betalingsoversigt, der gør det nemt og overskueligt at holde styr på hvad betalingen dækker over.

Ved tilmelding sikrer I, at betaling altid sker til tiden, og undgår derved eventuelle stop i leverancer og rykkergebyrer. Det er altid muligt at afvise en betaling ved at kontakte din bank.  

Timeld dig her – og få glæde af fordelene allerede i dag. 

Ved tilmelding sættes alle fakturaer fra Hilti Danmark A/S til automatisk betaling. 

Ønsker du kun Fleet Management fakturaer tilmeldt bedes du kontakte bogholderi@hilti.com. Bemærk venligst, at tilmelding til leverandørservice er et krav for alle Fleet Management aftaler med Hilti Danmark A/S.

Har du skiftet bank skal tilmelding ske på ny.

Har du spørgsmål til leverandørservice bedes du kontakte vores kundeservice på telefon + 45 44 88 80 80 eller sende en mail til bogholderi@hilti.com.

Del