Ofte stillede spørgsmål

Hilti SMART Abonnementbaseret leveringsservice

Abonner på Hilti SMART Leveringsservice

Standard service niveau

Premium service niveau

Hvad er Hilti Smart?

Hilti Smart er en abonnementbaseret leveringstjeneste dedikeret til alle kunder, der vil arbejde med Hilti hver dag på en simpel og overskuelig måde. Hvis du ofte køber Hilti-produkter og -tjenester, kan du med et af Hilti Smarts abonnementer, få ubegrænset levering til en fast månedlig eller årlig pris. Vi tilbyder to abonnementsmuligheder: Standard og Premium.

 

Hvorfor Hilti Smart?

Vi hørte jeres feedback og ønsker om at gøre vores leveringstjenester lettere og mere gennemskuelige. Et abonnementsbaseret leveringstjeneste giver fleksibilitet og overblik over fragtpriser.

 

Hvem kan benytte Hilti Smart?

Alle kunder kan benytte Hilti Smart uden begrænsninger, og vælge den leveringstjeneste der passer bedst til deres behov.

 

Hvilke produkter kan bestilles via Hilti Smart?

Hilti Smart kan benyttes til alle produkter i vores katalog, inklusive langgods. 

 

Hvad er inkluderet i Hilti Smart?

De forskellige services inkluderet i Hilti Smart er afhængige af hvilken abonnementsplan der vælges. For mere information klik her.

Hvis du vil vide mere om vores Logistik Services, klik her.

 

Hvordan betales abonnementsplanen?

Abonnementet debiteres på virksomhedsniveau. Dette betyder, at abonnementsfordelen gælder for alle byggepladser, der er defineret på din konto. Du modtager en månedlig faktura den 1. arbejdsdag som forskud. For eksempel dækker fakturaen for 1. oktober servicen i hele oktober.

 

Skal jeg selv forny Hilti Smart og hvor længe varer det?

Nej, Hilti Smart er et månedligt eller årligt abonnement, der fornyes automatisk.

 

Kan jeg ændre abonnementsplanen?

Selvfølgelig! Kontakt kundeservice for at anmode om ændring af abonnementsplan. Ændringen træder i kraft det kommende måned.

Eksempel: Hvis du sender en e-mail til os den 15. oktober for at ændre din plan, ændres planen fra november. Din næste regning den 1. november vil fremgå med prisen på den nye plan.

 

Hvordan annullerer jeg et Hilti Smart-abonnement?

Kontakt kundeservice for at anmode om annullering af abonnementsplanen. Ændringen træder i kraft det kommende måned.

Eksempel: Hvis du e-mailer os den 15. oktober for at annullere Hilti Smart, vil dette være i kraft fra november. Din sidste faktura var fra 1. oktober, og der kommer ingen faktura i november.

 

Vil der komme en tilbagebetaling hvis jeg annulerer mit Hilti Smart-abonnement?

Der gives ingen tilbagebetaling, da den månedlige faktura er en forudbetaling.

 

Jeg har i øjeblikket et fragtkort, kan jeg skifte til Hilti Smart?

Selvfølgelig! Kontakt din Account Manager, så de kan hjælpe med ændringen til Hilti Smart.

 

Kan jeg fornye mit fragtkort til næste år?

Nej, fragtkortet vil ikke længere være tilgængeligt efter 2020. Hvis du gerne vil fortsætte med fragtabonnementet, bedes du kontakte din Account Manager, så de kan hjælpe med ændringen til Hilti Smart.

Del